UWAGA! Dołącz do nowej grupy Lidzbark - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

PZU i Policja startują z kampanią „Mistrzu, zwolnij” mającą na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Joanna Idczak

Joanna Idczak


Kampania „Mistrzu, zwolnij” zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją została uruchomiona 2 września 2025 roku. Celem tej ogólnopolskiej akcji jest zwiększenie świadomości kierowców na temat bezpieczeństwa oraz konieczności przestrzegania ograniczeń prędkości. W ubiegłym roku na drogach zginęło blisko 1 900 osób, co podkreśla aktualność tego przedsięwzięcia. Kampania opiera się na przełomowych statystykach, które pokazują, że nadmierna prędkość wciąż stanowi poważny problem na polskich drogach.

„Mistrzu, zwolnij” stanowi rozwinięcie poprzedniej akcji PZU, która odnosiła się do problemu jazdy pod wpływem optymizmu, który często jest zgubny. Informacje przedstawione przez PZU wskazują, że w ciągu ostatnich 10 lat na polskich drogach zginęło blisko 25 000 osób, a dane z 2024 roku wskazują na ponad 21 000 wypadków oraz blisko 25 000 rannych. Przedstawiciele PZU oraz policji podkreślają, że kampania ma na celu nie tylko edukację, ale również inspirowanie do zmiany postaw wśród kierowców.

W ramach kampanii PZU planuje szeroką akcję promocyjną, która obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne, media cyfrowe oraz kina. W ramach współpracy z Policją, kierowcy będą mieli okazję otrzymać specjalne naklejki z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą wręczane podczas kontroli drogowych. Na ulicach Warszawy oraz w okolicach popularnych tras letnich pojawią się również billboardy, przypominające o zwiększonej uwadze na drodze, szczególnie w ostatniej fazie podróży. PZU zamierza także organizować konkursy, w których uczestnicy będą mogli przetestować swoje umiejętności w zakresie bezpiecznej jazdy.

Źródło: Policja Lidzbark


Oceń: PZU i Policja startują z kampanią „Mistrzu, zwolnij” mającą na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.53 Liczba ocen:10


Zobacz Także